Family Business
Marketing terv
Kedves vltozsra, jobb s knyelmesebb letre vgy leend zlettrsam!
Most lehet, hogy csalds fog rni, de nem a megszokott tbb szz soros marketing tervet fogod itt megtallni! Mirt? Nincs rtelme a rbeszlsnek, s szerintem Te sem azrt kattintottl erre az oldalra, hogy res szveget olvass.
Ami fontos az a jvedelem! Teht a kt lnyeges dolog, amit figyelembe kell venni:
- ha egyszer elred az 50.000 Ft-os sajt vsrlst, attl kezdve mindig 30 %-al olcsbban jutsz a termkekhez, fggetlenl attl, hogy mennyi id alatt rted el! (kezdcsomaggal rgtn elrheted, viszont ez nem ktelez!)
- halmozd pontrendszer 9 %-ig! Teht ha egyszer elred a 9 %-os szintet, onnan lejjebb mr nem tudsz menni! Ez azt jelenti, hogy itt MINDENKI elri a jutalkra val jogosultsgot!
Minden hlzati tag mr a belps utn jogosult bizonyos elnykre, ezek a kvetkezk: vsrlsi lehetsg 10%, illetve 15% kedvezmnnyel vagy nagykereskedelmi ron, elads kiskereskedelmi ron, j tagok szponzorlsa, havonta trtsmentesen megkapja Csepp Hrlevelet, illetleg rszt vehet a programokon, trningeken. A jutalkok elrshez pedig klnfle szinteket kell teljesteni. A Family Business rendszer (termktpustl fggen) a termk rnak 26-36%-t fordtja jutalkra.
A Family Business marketing terve sszetett, kt fzisra bonthat. Az els fzisban 3-6-9%-os szintek rhetek el. Az egyes szintekre val minsls meghatrozsa halmozd pontrendszer alapjn trtnik. Ez azt jelenti, hogy az egyes vsrlsok (sajt s csoport) utn kapott pontok hnaprl hnapra sszeaddnak, s ha elrik a marketing tervben megadott mennyisget, akkor az ehhez tartoz szintre minsl a hlzat tagja. A 3-6-9%-ot elrtek az zletvezetk, akik az egyszer megszerzett szintet mr nem veszthetik el. A halmozd pontrendszer elnye, hogy idvel mindenki elrheti a 9%-ot, gy ha csupn a sajt csaldi vsrlsra gondolunk, az rrsen tl tovbbi 9%-os megtakartst lehet biztostani a termkek vsrlsa sorn.
A msodik fzis mr a havi nullzd pontrendszer alapjn hatrozza meg az egyes minslsi szinteket, teht minden hnapban nullrl indul a pontok gyjtse. A 12-15-18%-os forgalmazknak – akik a Vezetk – a minslshez az elrt havi sszpontszmot (csoportpont + szemlyes) kell teljestenik. A tovbbi szintekhez az sszpontszmon tl egy megadott hlzatszerkezetet is meg kell valstani. A Menedzserek (21-24-27%) szmra ez egy 3 lb szerkezetet jelent, melynek kulcsemberei a 9-12-15%-osak. A Rubin 30%-os szinthez legalbb hrom 18%-os lb, a Smaragd 33%-os szinthez t 18%-os lb, a Gymnt 36%-os szinthez pedig t 21%-os lb meglte is kvetelmny.
Az egyes szintekhez rendelt szzalk mutatja a visszatrts (jutalk) mrtkt az adott hnapban, figyelemmel a kzvetlen zlettrsak s a szponzor kztt lv szintklnbzetre.
A sajt vsrlsom utn a szintszzalkomnak megfelel jutalk jr. A jutalkjogosultsg alapfelttele az zletvezetk esetben havi 25 pontos, a tovbbi szintek (12-36%) esetben a havi 50 pontos szemlyes vsrls.
1 pont = (termktl fggen) 190-250 Ft-os brutt vsrls.
A jutalk nagysga a kvetkez mdon kerl meghatrozsra:
pontrtk x szint % x 150 x 1.25 = brutt jutalk
A Family Business marketing terve mindenki szmra megvalsthat feltteleket tartalmaz, gy a kezdknek ppgy biztostja a sikert, mint a nagy clokat megvalstani akar vllalkozknak
|