Family Business
Marketing terv
Kedves változásra, jobb és kényelmesebb életre vágyó leendő üzlettársam!
Most lehet, hogy csalódás fog érni, de nem a megszokott több száz soros marketing tervet fogod itt megtalálni! Miért? Nincs értelme a rábeszélésnek, és szerintem Te sem azért kattintottál erre az oldalra, hogy üres szöveget olvass.
Ami fontos az a jövedelem! Tehát a két lényeges dolog, amit figyelembe kell venni:
- ha egyszer eléred az 50.000 Ft-os saját vásárlást, attól kezdve mindig 30 %-al olcsóbban jutsz a termékekhez, függetlenül attól, hogy mennyi idő alatt érted el! (kezdőcsomaggal rögtön elérheted, viszont ez nem kötelező!)
- halmozódó pontrendszer 9 %-ig! Tehát ha egyszer eléred a 9 %-os szintet, onnan lejjebb már nem tudsz menni! Ez azt jelenti, hogy itt MINDENKI eléri a jutalékra való jogosultságot!
Minden hálózati tag már a belépés után jogosult bizonyos előnyökre, ezek a következők: vásárlási lehetőség 10%, illetve 15% kedvezménnyel vagy nagykereskedelmi áron, eladás kiskereskedelmi áron, új tagok szponzorálása, havonta térítésmentesen megkapja Csepp Hírlevelet, illetőleg részt vehet a programokon, tréningeken. A jutalékok eléréséhez pedig különféle szinteket kell teljesíteni. A Family Business rendszer (terméktípustól függően) a termék árának 26-36%-át fordítja jutalékra.
A Family Business marketing terve összetett, két fázisra bontható. Az első fázisban 3-6-9%-os szintek érhetőek el. Az egyes szintekre való minősülés meghatározása halmozódó pontrendszer alapján történik. Ez azt jelenti, hogy az egyes vásárlások (saját és csoport) után kapott pontok hónapról hónapra összeadódnak, és ha elérik a marketing tervben megadott mennyiséget, akkor az ehhez tartozó szintre minősül a hálózat tagja. A 3-6-9%-ot elértek az Üzletvezetők, akik az egyszer megszerzett szintet már nem veszíthetik el. A halmozódó pontrendszer előnye, hogy idővel mindenki elérheti a 9%-ot, így ha csupán a saját családi vásárlásra gondolunk, az árrésen túl további 9%-os megtakarítást lehet biztosítani a termékek vásárlása során.
A második fázis már a havi nullázódó pontrendszer alapján határozza meg az egyes minősülési szinteket, tehát minden hónapban nulláról indul a pontok gyűjtése. A 12-15-18%-os forgalmazóknak – akik a Vezetők – a minősüléshez az előírt havi összpontszámot (csoportpont + személyes) kell teljesíteniük. A további szintekhez az összpontszámon túl egy megadott hálózatszerkezetet is meg kell valósítani. A Menedzserek (21-24-27%) számára ez egy 3 lábú szerkezetet jelent, melynek kulcsemberei a 9-12-15%-osak. A Rubin 30%-os szinthez legalább három 18%-os láb, a Smaragd 33%-os szinthez öt 18%-os láb, a Gyémánt 36%-os szinthez pedig öt 21%-os láb megléte is követelmény.
Az egyes szintekhez rendelt százalék mutatja a visszatérítés (jutalék) mértékét az adott hónapban, figyelemmel a közvetlen üzlettársak és a szponzor között lévő szintkülönbözetre.
A saját vásárlásom után a szintszázalékomnak megfelelő jutalék jár. A jutalékjogosultság alapfeltétele az üzletvezetők esetében havi 25 pontos, a további szintek (12-36%) esetében a havi 50 pontos személyes vásárlás.
1 pont = (terméktől függően) 190-250 Ft-os bruttó vásárlás.
A jutalék nagysága a következő módon kerül meghatározásra:
pontérték x szint % x 150 x 1.25 = bruttó jutalék
A Family Business marketing terve mindenki számára megvalósítható feltételeket tartalmaz, így a kezdőknek éppúgy biztosítja a sikert, mint a nagy célokat megvalósítani akaró vállalkozóknak
|